ساخت نرم‌افزار شمارش ریزش مو

گروهی از محققان استرالیایی موفق به تولید نرم‌افزار جدیدی شده‌اند که می‌تواند تعداد موهای انسان را در یک بخش از پوست بشمارد و اثرگذاری روش‌های درمان ریزش مو و کرم‌های موجود را بیشتر کند.

به گزارش پی‌تی‌آی‌نیوز، محققان مرکز علوم ریاضی و اطلاعات CSIRO استرالیا در شهر سیدنی، نتایج یافته‌های جدید خود را در شماره نوامبر نشریه "فناوری و تحقیقات پوستی " منتشر کردند.

"پاسکال والوتون " یکی از دانشمندان این گروه گفت: این نرم‌افزار جدید که به دنبال همکاری محققان استرالیایی با یک شرکت انگلیسی ساخته شده به کارشناسان کمک می‌کند تا آسان‌تر از گذشته از کرم‌های مو استفاده کنند و اثرگذاری هریک از آن‌ها را برای افراد مختلف به طور دقیق دریابند.

ادامه مطلب ...

افزایش تقاضا در خرید کتاب های الکترونیکی نسبت به کاغذی

زمانی که شرکت اپل در ماه اوریل، رایانه لمسی جدید خود، آیپد را در امریکا عرضه کرد بسیاری گمان کردند که دیگر دوره دستگاه کتاب خوان الکترونیکی شرکت آمازون موسوم به کیندل به سر رسیده است، اما شرکت اینترنتی امازون اعلام کرده است کیندل اکنون بیش از هر زمان دیگری فروش دارد. 

 

ادامه مطلب ...

پیج رنک گوگل یا رتبه سایت از نظر گوگل

 

  

 

بعد از آخرین به روز رسانی رتبه سایت ها در تاریخ 2 آوریل 2010 توسط گوگل، بالاخره به روز رسانی بعدی در هفته اول جولای 2010 صورت گرفت.

ادامه مطلب ...

آموزه‌های تکنولوژیک از جام جهانی

 

سال‌ها است جام جهانی را فراتر از یک رویداد ورزشی تفسیر می‌کنند؛ اما برگزاری این دوره از مسابقات جام جهانی نشان داد که گوشه‌های این رویداد ترکیبی به فضای رسانه‌ای و مجازی رسیده است. تا پیش از برگزاری این دوره از آن به عنوان نخستین جام جهانی که شبکه‌های اجتماعی در آن حضور دارند یاد می‌شد، حال آمارها نشان می‌دهد که جام‌جهانی نه تنها رکوردهای مربوط به تماشای تلویزیونی، بلکه آمارهای مربوط به ترافیک اینترنتی را هم شکسته است.

ادامه مطلب ...

فروش موبایل گوگلی متوقف شد!

  

شرکت گوگل اعلام کرد که فروش تلفن هوشمند خودش را متوقف خواهد کرد و بعد از این کاربران آمریکایی قادر به خرید این تلفن نخواهند بود. هر چند که این تلفن هنوز در برخی کشورهای اروپایی و آسیایی فروخته خواهد شد .

  

 

 

 

با وجود محبوبیت بالای این تلفن در میان خوره های کامپیوتر، به نظر می رسد که فروش نه چندان بالای این گوشی سبب توقف فروش آن از طرف گوگل شده است. چرا که کاربران عمومی استقبال چندانی از آن نکرده بودند. این گوشی که به تلفن گوگلی مشهور بود، تنها تلفنی بود که مستقیما توسط خود گوگل فروخته می شد و بسیاری از کارشناس ها معتقد اند که این شرکت در بازاریابی برای آن مناسب عمل نکرد. ‏

عده دیگری هم معتقد اند که گوگل به دنبال ارایه گوشی اندرویدی جدیدی است تا آن را جایگزین نکسوس وان بکند. اما به هر حال توقف فروش تلفنی که نماینده اندروید محسوب میشد و همین چند هفته پیش اندروید نسخه ۲.۲ فقط برای آن ارایه شده بود نشانه خوبی برای بازاریابی گوگل محسوب نمی شود.