دخترها SMS را بیشتر دوست دارند

اگر هنوز برای پذیرفتن اینکه تعداد ارسال پیامک در میان کاربران تلفنهای همراه همچنان رو به افزایش است به اثبات نیاز دارید نگاهی به این آمار و ارقام بیاندازید؛ یک نوجوان به صورت میانگین ماهانه بالای سه هزار پیامک ارسال می کند.

ادامه مطلب ...

امواج مغز، زبان سری ذهن!

به گفته پژوهشگران عصب‌شناسی، این که امواج مغزی در کجای مغز تولید می‌شوند، و یا این که چگونه تبادل اطلاعات می‌کنند، چیزی شبیه به یک رمز و راز است. همان زمان که پاسخ به این پرسش‌ها را آغاز می‌کنیم، عملکردهای اعجاب انگیز امواج این فعالیت‌های عصبی در حال نمایان شدن است.

ادامه مطلب ...

AOL در سودای خرید بزرگترین رقیب خود، یاهو

شرکت AOL، در حال پیگیری این ایده است که با سرمایه گذاری چندین شرکت دیگر مزایده ای را پیرامون یاهو و به منظور خرید رقیب خود برگزار نمایند. 
 

به گزارش از IT World، بر اساس گزارشات ژورنال وال استریت هنوز گفتگوهای اولیه پیرامون این طرح صورت گرفته است و حتی یاهو نیز در جریان کامل این مزایده قرار نگرفته است!
دو شرکت بزرگ سرمایه گذاری Silver Lake Partners و Blackstone Group علاقه مندی خود را به مشارکت در این فرآیند با AOL در خرید یک شرکت اعلام کرده اند.
در صورتیکه این اخبار درست باشد این دومین تلاش بزرگ برای بدست آوردن یاهو می باشد.
دو سال قبل نیز مایکروسافت با پیشنهاد 40 میلیارد دلاری سعی در خرید یاهو داشت که با شکست مواجه شد.
دو شرکت بزرگ و قدرتمند یاهو و AOL در جستجوی روش هایی برای مقابله با رقبای اینترنتی هستند که رشد بسیار سریعی را در پیش گرفته اند که از این میان می توان به گوگل و فیس بوک اشاره کرد.
گفته می شود AOL برای تصاحب یاهوسناریوهای مختلفی را دنبال می کند در یکی از این سناریوها پس از فروش سهام 40% یاهو در شرکت Alibaba چینی ، یاهو و AOL در هم ادغام می شوند و شرکت واحدی را تشکیل می دهند.

اینترنت پر شد!

با رشد خیره‌کننده فعالیت‌های اینترنتی، نرخ انتقال اطلاعات به حداکثر ظرفیت فیبرهای نوری نزدیک شده و در صورت عدم جایگزینی شبکه فیبرهای نوری با فناوری جدیدتر، بحرانی جهانی به وقوع خواهد پیوست.

ادامه مطلب ...

مایکروسافت کینکت، نیامده نایاب شد

کنسول بازی کینکت مایکروسافت که پیش‌بینی می‌شود با تکیه بر دوربین تشخیص حرکت و بدون نیاز به کنترلر و دسته بازی، انقلابی در دنیای بازی‌های ویدیویی ایجاد کند؛ یک ماه مانده به عرضه عمومی نایاب شد.

ادامه مطلب ...

آینه یا کامپیوتر؟

پشت بخشی از این آینه ها یک نمایشگر ساده است که ساعت را نمایش می دهد یا دمای محیط را مشخص می کند. اما اینجا یک آینه دارید که همزمان یک نمایشگر و کامپیوتر هوشمند هم هست.

ادامه مطلب ...

گوگل و اپل، پیشتاز نبرد تلویزیون‌های اینترنتی

تلویزیون‌های مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت می‌توانند محتوای ویدیویی، شبکه‌های اجتماعی و بسیاری ویژگی‌های دیگر را در اختیار کاربران خود قرار دهند و در این بین رقابت اصلی بین شرکت‌های گوگل و اپل است.

ادامه مطلب ...

مشتاق‌ترین کاربران اینترنت جهان

چینی‌ها از جمله افرادی هستند که از همه بیش‌تر از برندها استقبال می‌کنند و تبلیغ‌کنندگان با آن‌ها در سایت‌های شبکه اجتماعی ارتباط دارند که فرصت بهره‌برداری نشده بزرگ و قابل توجهی را برای بازاریابان آنلاین در آسیا بارز می‌کند.

ادامه مطلب ...

داستان کوتاه ویندوز فون های جدید

مایکروسافت نخستین گوشی های ویندوز فون 7 را معرفی کرد. هر کدام از این گوشی ها برای اپراتورهای خاصی ارایه شده اند و برخی هم قابل استفاده روی همه اپراتورها هستند. 

 

 

 

 حتمآ ادامه مطلب رو ببینید ...  

 

 

                                  نظر یادتون نره!

ادامه مطلب ...