پیج رنک گوگل یا رتبه سایت از نظر گوگل

 

  

 

بعد از آخرین به روز رسانی رتبه سایت ها در تاریخ 2 آوریل 2010 توسط گوگل، بالاخره به روز رسانی بعدی در هفته اول جولای 2010 صورت گرفت.

رتبه گوگل (Google Page Rank) که به اختصار PR نوشته می شود، رتبه ای است از صفر تا 10 که موتور جستجوی گوگل به سایت ها می دهد. این رتبه بندی بر اساس تعداد لینک های داخلی و خارجی، صفحات ایندکس شده، عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی انتخابی سایت ها، زمان بارگذاری و ... انجام می شود.

بعد از آخرین به روز رسانی رتبه سایت ها در تاریخ 2 آوریل 2010 توسط گوگل، بالاخره به روز رسانی بعدی در هفته اول جولای 2010 صورت گرفت. به نظر می رسد گوگل هر چهار ماه یک بار رتبه وب سایت ها را به روز می کند.

البته هیچ قانونی برای این کار نیست، و اگر گوگل بخواهد می تواند رتبه سایت ها را در فاصله زمانی یک تا شش ماه هم به روز کند. در حقیقت مدت زمان تغییر رتبه سایت ها در گوگل ممکن است هر روز تغییر کند.

پس زیاد درگیر رتبه گوگل سایت خود نشوید و دست از تلاش بر ندارید، زیرا تنها چیزی که اهمیت دارد فهرست نتایج موتور های جستجو می باشد. اگر شما رتبه خوبی برای کلمات کلیدی در موتور جستجو گوگل به دست بیاورید، این بیشترین ترافیک را به سمت سایت شما می آورد.

همچنین فراموش نکنید که ثبت وب سایت شما در دیگر وب سایت ها باعث می شود با هر بار کلیک افراد بر روی لینک شما بازدید وب سایت شما افزایش پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد