هدایا و امکانات ویژه ایرانسل و همراه اول به مناسبت عید فطر



ایرانسل از عرضه نیم بهای مودم‌های USB و Wi-Fi، تخفیف در اشتراک وایمکس و اعطای دقایق رایگان مکالمه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر خبر داد.

همچنین همراه اول به مناسبت عید سعید فطر به مشترکان سیم کارت‌های دائمی خود هدیه می‌دهد.


وابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در تاریخ‌های ۹ و ۱۰ شهریور ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس (به جز طرح‌های تعرفه مصرف آزاد) با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.
همچنین در همین بازه زمانی، متقاضیان می‌توانند با ۶۰۰ هزار ریال تخفیف و پرداخت ۶۹۹هزار ریال، یک مودم Wi-Fi یا USB، اشتراک وایمکس با سرعت ۱۲۸kbps به همراه ۶ گیگابایت ترافیک، یک سیم کارت اعتباری به همراه ۵۰۰ پیام کوتاه داخل شبکه، ۴۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه با شرایط ویژه، یک گیگابایت ترافیک رایگان GPRS و یک آهنگ پیشواز با اعتبار یکماهه دریافت کنند.
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
بنا بر اعلام، در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و بر اساس تقاضا، در ۲۴ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین،گلستان و مشهد مقدس ارائه می‌شود.
هم‌چنین ایرانسل به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، به تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این شرکت که در تاریخ‌های ۹ و ۱۰ شهریور ۹۰ اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار کنند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار یک‌ماهه هدیه می‌دهد.
علاوه بر این، یک سیم کارت هدیه، ۱۰۰ کیلوبایت ترافیک رایگان GPRS، ۲۰ پیام الکترونیکی رایگان پستچی، ۱۰ نوبت استفاده رایگان از خدمات نما، ۱۰ نوبت استفاده رایگان از پیشخوان و پنج محصول رایگان ایرانسل با فرصت استفاده ۳۰ روزه به مشترکین جدید ایرانسل تعلق می‌گیرد.
اطلاعات بیش‌تر درباره هدایا، تخفیف‌ها و محصولات ویژه ایرانسل به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر در وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قرار گرفته است.


روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: در روز عید فطر تمامی مکالمات درون اپراتوری مشترکان دائمی همراه اول و مکالمات با تلفن ثابت مشمول ۱۰ درصد تخفیف و ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) مشمول ۵۰ درصد تخفیف است.
طبق این گزارش، تخفیف در مکالمات شامل مکالمات شهری، بین شهری و جابه جایی همراه اول به همراه اول و تلفن ثابت بوده و مشترکان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد