موزه مجازی رسانه‌های دیجیتال آدوبی

نمایش رسانه‌های دیجیتال و حفظ آثار برگزیده به فضایی تازه و مجازی نیاز دارد. آدوبی تلاش‌کرده با طراحی یک موزه زیبای آنلاین و به‌روز، امکان این تعامل و دسترسی را برای تمامی بازدیدکنندگان فراهم کند.

موزه آنلاین رسانه‌های دیجیتال آدوبی، فضای بی‌نظیری است که تاکنون مشابه آنرا تجربه نکرده‌اید. این موزه از آنجا که مجازی و تمام‌دیجیتال است، به خوبی می‌تواند نمونه‌های گوناگون، تازه‌های دیجیتال و استعدادهای هنری آتی را به نمایش بگذارد. موزه مجازی آدوبی که از اوایل اکتبر امسال شروع به کار کرده، تمامی ساعات شبانه‌روز به روی عموم باز است.


موزه آنلاین رسانه‌های دیجیتال ادوبی


به گزارش دیزاین بوم، آدوبی با خلق این موزه که به اختصار ای.ام.دی.ام نام‌ دارد، تلاش می‌کند به کمک کارشناسان در کنار نمایش آثار برگزیده به بررسی نقش رسانه‌های دیجیتال در فرهنگ و جامعه نیز بپردازد.

این موزه که در مرحله اولیه توسعه است و مرتب به‌روز خواهد شد، مجموعه‌ای از هنرهای گوناگون از عکاسی گرفته تا توسعه محصولات مرتبط و حتی خبرگزاری‌های جمعی را پوشش خواهد داد.


موزه آنلاین 
رسانه‌های دیجیتال ادوبی


برای توسعه روز افزون این فضا و بهبود آن، متصدیان افتخاری متعددی با ای.ام.دی.ام همکاری خواهند کرد که زمینه‌های کاری گوناگونی مانند فناوری، هنر و کسب‌و‌کار خواهند داشت.


موزه آنلاین رسانه‌های دیجیتال ادوبی


علاوه بر این بنیانگذاران ای.ام.دی.ام تلاش می‌کنند فضایی برای تعامل و شناخت بهتر توانایی‌های نامحدود رسانه‌‌های دیجیتال برای هنرمندان فراهم کنند، آشنایی جامعه و افرادی که با این فناوری سر‌ و ‌کار ندارند، نیز بخشی از اهداف این موزه است.


موزه آنلاین 
رسانه‌های دیجیتال ادوبی


طراحی این موزه زیبا را فیلیپو اینوسنتی، طراح موفق ایتالیایی و استاد فناوری معماری

دانشگاه‌های میلان به عهده داشته و گروه‌های دیگری غیر از آدوبی نیز در ساخت ای.ام.دی.ام مشارکت داشته‌اند. آنها تلاش کرده‌اند تجربه حسی و بصری تازه‌ای را برای دوستداران موزه‌های سنتی فراهم کنند.


موزه آنلاین 
رسانه‌های دیجیتال ادوبی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد