شناسایی بزرگترین ارسال کننده spam

به دنبال شناسایی مردی که گفته می شود بزرگترین ارسال کننده هرزنامه های الکترونیکی در دنیا است، اکنون کاربران اینترنت می توانند یک نفس راحت بکشند.

بزرگترین ارسال کننده هرزنامه های الکترونیکی دنیا شناسایی شد و اکنون از چنگال قانون گریزان است.


به دنبال شناسایی مردی که گفته می شود بزرگترین ارسال کننده هرزنامه های الکترونیکی در دنیا است، اکنون کاربران اینترنت می توانند یک نفس راحت بکشند.

ایگور گوسف سی و یک ساله که متهم به نقش داشتن در ارسال یک پنجم همه هرزنامه های الکترونیکی دنیا است، اکنون در روسیه شناسایی شده و یک فراری محسوب می شود.

ممکن است شما متوجه نشده باشید که در هفته های اخیر، شمار هرزنامه ها در اینترنت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

واقعیت ان است که اکنون دیگر از پنجاه میلیارد ایمیل مزاحم خبری نیست.

ارسال کننده چنین نامه هایی معمولا بسیار با دقت هستند و به علت استفاده از شبکه های گسترده رایانه های ویروسی برای ارسال ایمیل به دشواری می توان انها را تحت پیگرد قرار داد.

آندری نیکشین، از مسئولان تامین امنیت در فضای مجازی می گوید امیدوارم ایگور گوسف بزودی دستگیر شود اما این بستگی دارد که وی به کجا نقل مکان کرده باشد.

با وجود آنکه، پلیس تصویری از چهره گوسف در اختیار ندارد، این مرد سی و یک ساله مظنون به ایجاد فضای بازاریابی ساختگی گسترده در اینترنت است.

گوسف با ارسال هرزنامه و کلاهبرداری از کاربران رایانه در بازار دارو، از سایت هایی مانند گلاومِد پول دریافت می کرده است.

مارینا تورفاکینا، از ماموران پلیس روسیه گفت : بر اساس قانون، ایگور گوسف به علت نوع جرم خود به حبس تا سقف پنج سال محکوم خواهد شد.

در مقطع فعلی ما نمی توانیم میزان پول موجود در حساب های بانکی او را تخمین بزنیم اما بر اساس میزان درآمد و شمار پیام هایی که او ارسال کرده می توان گفت او بزرگترین ارسال کننده هرزنامه در دنیا بوده است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد