ارایه دهندگان وایمکس در ابتدای
کار خود با مشکلاتی همچون عدم آشنایی و آگاهی مشترکان و بهرهبرداران از
سرویس مذکور، کمبود فضاهای زیرساختی برای نصب آنتنهای BTS و افزایش ظرفیت
مواجه هستند که تا حدی این موارد طبیعی است.
|
معاون سازمان
تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام برخی معایب و کاستی های وایمکس
در ایران گفت: مشترکان وایمکس میتوانند موارد و مشکلات احتمالی را به
سازمان رگولاتوری اطلاع دهند.
حسن رضوانی در گفتگو با مهر در خصوص
وضعیت فعلی ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در کشور اظهار داشت: ارایه دهندگان
وایمکس در ابتدای کار خود با مشکلاتی همچون عدم آشنایی و آگاهی مشترکان و
بهرهبرداران از سرویس مذکور، کمبود فضاهای زیرساختی برای نصب آنتنهای BTS
و افزایش ظرفیت مواجه هستند که تا حدی این موارد طبیعی است.
وی
گفت: به رغم کاستیها و نواقصی که ارایه دهندگان سرویس وایمکس با آنها
مواجه هستند تعداد شکایاتی که از این سرویس دریافت شده انگشت شمار است. رضوانی
تاکید کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بررسی موارد و
مشکلات موجود در ارائه این سرویس با رعایت اصول رقابت، شفافیت و قواعد
رگولاتوی در راستای اهداف خود در حال انجام وظایف نظارتی است. معاون
نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود:
بازدیدهای دورهای از امکانات و تجهیزات و سایتهای اپراتورهای وایمکس و
همچنین انجام تستهای میدانی دورهای مختلف برای بررسی و اندازهگیری کیفیت
شبکه از جمله فعالیتهای این سازمان است. وی گفت: رگولاتوری برای
رفع معایب و کاستیهای موجود جلسات متعددی با دارندگان پروانه وایمکس
برگزار میکند که مشترکان میتوانند موارد و مشکلات احتمالی خود را برای
مطرح کردن در این جلسات از طریق سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات
رادیویی اعلام کنند. |
سلااااااااااااام
جالب بود
ممنون واسه اطلاعات مفیدت
من هم آپم
یه سر بزن