آیا ایمیل فیس بوک می تواند یاهو و گوگل را شکست دهد؟

آیا حضور نوی سرویس ایمیل فیس بوک می تواند در مسیر سایتهای محبوبی همچون گوگل و یاهو قرار گیرد؟
به گزارش از Ciol، متخصصان بر این باورند که شرکتهای جستجوی آنلاین گوگل و یاهو و همچنین شبکه اجتماعی فیس بوک هر یک در نقشی که به عهده گرفته اند جایگاه تقویت کنندگی خود را دارا می باشند.
به گفته یکی از تحلیلگران گارتنر هر شرکت اینترنتی خدمات ایمیلی را فراهم می کند که مشتریان هدف آنها عموما سازمان ها و کاربران نهایی می باشند و هر دو گروه در بدست آوردن عواید و سود نقش بسزایی دارند.
به گفته این تحلیلگر درآمد و سود حاصله از شرکت ها و سازمان ها از ثبات و ماندگاری بیشتری برخوردار است در حالیکه درآمد بدسست آمده از کاربران نهایی حاصل از تبلیغات و پیام های بازرگانی است.
بیشترین کاربران فعلی از سرویس های ایمیل یاهو، گوگل و سایر موتورها استفاده می کنند و این احتمال اینکه کاربران جدید به استفاده از سرویس ایمیل فیس بوک روی آورند زیاد است.
به علاوه فیس بوک بایستی برای بدست آوردن علاقه کاربران سایر شرکتهای دیگر نقاط ضعف آنها را بدست آورد تا با تقویت آنها این دسته از کاربران را به سوی خود جذب کند.
علاوه بر همه اینها گسترش تصاعدی و پیشرونده سیستم های مبتنی بر ابر ، علاقه مندی و روی آوردن به شبکه های اجتماعی و خدمات آنها را تقویت می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
راد سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://king-0511.blogsky.com

سلام دوست عزیز[گل]
با موضوعی جدید آپم خوشحال میشم بیایید و نظرتون رو بگید.
ممنون
[لبخند][گل][لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد