مهمترین معایب وایمکس در ایران


ارایه دهندگان وایمکس در ابتدای کار خود با مشکلاتی همچون عدم آشنایی و آگاهی مشترکان و بهره‌برداران از سرویس مذکور، کمبود فضاهای زیرساختی برای نصب آنتن‌های BTS و افزایش ظرفیت مواجه هستند که تا حدی این موارد طبیعی است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام برخی معایب و کاستی های وایمکس در ایران گفت: مشترکان وایمکس می‌توانند موارد و مشکلات احتمالی را به سازمان رگولاتوری اطلاع دهند.

حسن رضوانی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت فعلی ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در کشور اظهار داشت: ارایه دهندگان وایمکس در ابتدای کار خود با مشکلاتی همچون عدم آشنایی و آگاهی مشترکان و بهره‌برداران از سرویس مذکور، کمبود فضاهای زیرساختی برای نصب آنتن‌های BTS و افزایش ظرفیت مواجه هستند که تا حدی این موارد طبیعی است.

وی گفت: به رغم کاستی‌ها و نواقصی که ارایه دهندگان سرویس وایمکس با آنها مواجه هستند تعداد شکایاتی که از این سرویس دریافت شده انگشت شمار است.
 
رضوانی تاکید کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بررسی موارد و مشکلات موجود در ارائه این سرویس با رعایت اصول رقابت، شفافیت و قواعد رگولاتوی در راستای اهداف خود در حال انجام وظایف نظارتی است.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: بازدیدهای دوره‌ای از امکانات و تجهیزات و سایت‌های اپراتورهای وایمکس و همچنین انجام تست‌های میدانی دوره‌ای مختلف برای بررسی و اندازه‌گیری کیفیت شبکه از جمله فعالیت‌های این سازمان است.
 
وی گفت: رگولاتوری برای رفع معایب و کاستی‌های موجود جلسات متعددی با دارندگان پروانه وایمکس برگزار می‌کند که مشترکان می‌توانند موارد و مشکلات احتمالی خود را برای مطرح کردن در این جلسات از طریق سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://leyla-moon.blogsky.com

سلااااااااااااام
جالب بود
ممنون واسه اطلاعات مفیدت
من هم آپم
یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد