ثبت‌نام اینترنتی بخش‌های دولتی در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

بر اساس مسئولیت دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی در برپایی و مدیریت سالن دولت‌الکترونیکی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ)، کلیه دستگاه‌های دولتی متقاضی برای حضور در نمایشگاه می‌توانند از 17 تا 20 مهرماه با مراجعه به وب‌گاه www.elecomp89.scict.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، حجت‌الاسلام سعید سالاریان، قائم مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی با اعلام مطلب یاد شده، تصریح کرد: ثبت‌نام دستگاه‌های دولتی برای حضور در نمایشگاه، تنها از طریق وب‌گاه اعلام شده توسط دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی و در مدت زمان تعیین شده که تمدید نخواهد شد، صورت خواهد گرفت.

وی در توضیح این موضوع خاطر نشان ساخت: بر اساس توافقات صورت پذیرفته در جلسات کمیته دولت الکترونیک کارگروه فاوای ریاست‌جمهوری، با توجه به تجربه دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی در دو دوره برگزاری بخش دولتی الکامپ، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور با همکاری و مدیریت دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی مسئولیت اجرا، برپایی و مدیریت سالن دولت‌الکترونیکی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) را به عهده خواهند داشت.

دبیر ستاد برگزاری بخش دولتی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با اشاره به فضای 2 هزار و 300 متری سالن 40 که به بخش دولتی اختصاص پیدا کرده است، ویژگی خاص این سالن را مستقل بودن، حضور منسجم بخش‌های دولتی منتخب و ارائه تخفیف ویژه به سازمان‌های دولتی شرکت‌کننده در این نمایشگاه ذکر کرد.

سالاریان همچنین از حضور پررنگ دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی و ارائه دستاوردهای آن در نمایشگاه خبر داد. وی در پایان گفت: پس از ثبت‌نام دستگاه‌های دولتی، طی جلساتی با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور و نمایندگان کلیه دستگاه‌های متقاضی، از بین ثبت‌کنندگان، دستگاه‌های پیشرو که خدمات خود را در دو محور خدمات الکترونیکی و محور مهندسی مجدد و اصلاح فرآیندها ارائه کرده باشند، برای حضور در نمایشگاه انتخاب خواهند شد.

گفتنی است محور خدمات الکترونیکی شامل خدماتی که قابل ارائه به مردم در محل نمایشگاه باشند، خدماتی که تا پایان سال جاری بصورت کاملا الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری مردم ارائه خواهند شد، خدماتی که هم اکنون از طریق دفاتر پیشخوان (یا دفاتر مشابه) ارائه می‌شوند و یا تا پایان سال جاری ارائه خواهند شد،خدماتی که در بستر الکترونیکی و در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شوند و معرفی فناوری‌های نوین بکارگرفته شده در ارائه خدمات الکترونیکی تعریف شده است.

همچنین محور مهندسی مجدد و اصلاح فرآیندها نیز شامل روش‌های بکار گرفته شده در زمینه بهینه‌سازی و یا مهندسی مجدد فرآیندها که نتایج اجرای آنها ملموس و قابل ارائه باشد و معرفی فرآیندهایی که اصلاح، بهینه و یا بازبینی شده‌اند (مقایسه با روشهای قبلی از حیث زمان، هزینه، سرعت انجام، رضایت ارباب رجوع) در نظر گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد